anonym Personál zeptal se před 16 roky
Potřebuji opravdu pomoc…mám přítele, jsme spolu už rok … ale známe se již z dřívějška, dokonce jsem s ním o TO i přišla. Ale je to žárlivý, sebestřetný, nevychovaný, zlý člověk. Je hrozně žárlivý nesmím sama nikam a s nikým. Říká mi jak mám sedět, abych nikoho nesváděla… když se nakloním přes pult udělá scénu na koho zase vystrkuju zadek. Když se třeba opozdím tak sem zase někde šukala… ač mu volám a omlouvám se. Občas mě i bije nebojí se dát mi pěstí… a plive na mě… uráží mě tak sprostě, jak mluví se mnou nemluví nikdo… nevím ale jak od něj odejít, ztratila sem všechny kamarády .. nemam za kým jít, dosál toho, co chtěl sem na něm závislá… co mám dělat prosím musím od něj pryč…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá neznámá, co určitě nejste bezmocná :), bylo by potřeba, abyste pro sebe uviděla možnosti, jak od něj odejít – určitě to půjde, i když to třeba není snadné – když se rozhlédnete po svém okolí, životě, určitě najdete i někoho, za kým můžete jít. Najděte si v okolí někoho,s kým si urovnáte myšlenky a najdete cestu, jak z toho ven, kam se odstěhovat… (jste-li z okolí, samozřejmě se můžete objednat) Držím palce