anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den,nevím,jak začít.Jsem vdaná 6 let,s manželem máme 2 děti(4r.,10měs.),bydlíme s manž.rodiči,my máme první pos.,oni druhé.Tento dům patří ještě tchánovi,ovšem ještě s nimi bydlí švagr,a dole s námi manž.babička.Je nás tady moc!Manžel se zdráhá opustit je a odejít se mnou a hledat si jiné bydlení,myslím že se bojí rodič.reakce,ovšem když jsem se ho zeptala,tak mi řekl,že to není pravda.Nechce odejít z dův.,že tady zařídil místnosti,že investoval nemalé peníze do nějakých oprav(průjezd apod.)Jenomže já tady se cítím jako ve vězení,jsem na mateřské,taky si nemohu nic fin.dovolit,žádný byt apod.,naši mi nabízeli rekonstr.u nich na půdě,ale manžel pořád odmítá,nechce se mu do toho.Za rok mi končí staveb.spoř. a nechci tyto peníze invest.zase do tohohle domu a chci si zařídit bydlení svoje nebo po domluvě udělat si půd.výstavbu u našich,ale myslím že to taky nebude bez problémů.Tchýně je čím dál horší,plete se do našich věcí,vše musí být v domě po jejím,já nemůžu nic si podle svého udělat,jsem v depresi,musím se však ovládat kvůli malýmu,abych neskončila v blázinci,to by byl asi můj konec.S manželem to taky není moc růžové,chvíli je na mé str.pak na straně rodičů,má mě v hrsti,jsem na něm závislá finanč.a on to dobře ví,dala jsem mu lhůtu 1 rok,aby si rozmyslel,zda zůstane se mnou a nebo s matkou,jinak budu nucena odtud odejít i se svými dětmi,mám strach že to skončí špatně,tedy rozvodem,chudáci naše děti,to jsem opravdu nechtěla!Prosím,co mám dělat!děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Kite, jj – řešit problémy dospívání v průběhu manželství není jednoduché… Chápu, že potřebujete teritorium pro svou rodinu…ale emailem to opravdu nevyřešíme -vyhledejte společně s manželem rodinného terapeuta a po nějaký čas s ním spolupracujte. (můžete manželovi říci, že nevíte, jak v takové situaci dokážete žít a zda pro vás bude dlouhodobě udržitelné v tom trvale žít a že byste ráda, aby vám s tím pomohl např. pravidelnou spoluprací s psychoterapeutem – to vidím jako větu pravdivou) Přeji vše dobré a držím palce