anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den. Už několik týdnů mě trápí špatné spaní. Se spánkem mám problém už několik let, potíže ale nepřetvávají stále. Posledních pár týdnů se mi nespavost opět vrátila. Večer nemůžu usnout, ikdyž jsem hodně unavená a spát se mi chce. Ale jak zavřu oči, hlavou se mi honí spoustu myšlenek, které nemůžu ničím zahnat. Usínám kolem půlnoci a někdy až po půlnoci. Někdy nespím vůbec. Během spánku se několikrát budím. Zdají se mi špatné sny. Ráno se cítím unavená a nevyspalá. Už nevím, co s tím mám dělat. Přes den nespím, navečer ale ani během dne nepiju kávu ani čaj a před spaním nejím nic těžkého. Mám špatnou náladu, jsem podrážděná, na nic se nesoustředím. Jsem nepříjemná na své okolí a to mě mrzí. Jsem studentka, tak to může trochu souviset se zkouškovým obdobím. Ale takovéto potíže jsem během minulých zkouškových období neměla…Děkuji za odpověď, Michaela (23 let)

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Jano, když žena vstupuje do vztahu s člověkem, který je ženatý a má rodinu, měla by si být vědoma, že vstupuje do živého organismu, systému, který má svou magnetickou sílu. Zamilování patrně neplánoval ani on ani vy a je asi pravda, že tak trochu neví kudy kam, protože má rád i svou ženu i syna. Snaží se asi vyřešit situaci tak, aby se mohl dívat do zrcadla. Nevím, jak o něj chcete bojovat, ani k čemu to bude dobré. Když k vám přijde po zralé úvaze, může váš vztah dál fungovat, chce-li to jinak, akceptujte to. Doporučuji však, nepřistoupit na věčné rozchody a návraty. Můžete poděkovat za to hezké, co vám do života přinesl a popřát si navzájem šťastnou cestu…