anonym Personál zeptal se před 15 roky
dobry den chtel jsem se zeptat na muj problem ktery mam ma takovy problem ze kdyz nekam jdu mezi lidi nebo do obchodu tak mi zacne tlouct srdce a mam takovi vnitrni strach a dela se mi spatne jako ze se shrotim nechci navstivyt psychologa nikdy jsem nic takoveho nepocitoval mam rodinu a vyhybam se vychazkam protoze to vubec nejde vzdy se mi udela zle potreboval bych jen poradit treba nejake leky na tu chvily nez se toho zbavim nemam problem kdyz si dam alkohol tak mi to nevadi kdyz jdu ven pripadam si uvolneny dekuji za radu

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Jaké máte možnosti? a) pokračovat v dosavadních vzorcích myšlení, uvažování s následky, které znáte, včt. pokusů popírat současnou realitu… b) sám hledat cesty, jak z toho ven – opravdu hledat, nalézat a makat (je to srovnatelné jako učit se angličtinu jako samouk z knihy) podívejte se pro začátek: http://cz.lundbeck.com/cz/public/what_we_do/depression/default.asp c) vyhledat pomoc: 1. psychoterapeutickou – naučit se pracovat s emocemi (léčebné meditace – vcelku osvědčená cesta) 2.psychiatrickou – brát léky – zkoušet, která kombinace bude ta pravá… Jj. lidská duše je složitá jako tělo, jen se to neučí (a moc lidí to neví)