anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, mám, podle mého mínění, velké problémy. Už více jak 10 let se marně snažím zbavit závislosti na lécích. Nevímproč, ale vydrřím max. 100 dní a pak opět začnu. Měla jsem celkem bezproblémový život, dobrou práci, přítele. Potom jsem bourala, z práce mě vyhodili, já si udělala spoustu dluhů, odstěhovala se do jiného města a čekala jsem, že se problémy SAMY vyřeší. Dospěla jsem i do stadia, kdy jsem se pokusila spáchat sebevraždu, ale zřejmě jsem na sebe chtěla jen upozornit. Samozřejmě se nevyřešilo nic, vrátila jsem se zpět, nyní bylím u matky v bytě 1+1 (matce je 67 a mě 35 let), ještě zhruba 5 let budu splácet 9 000 Kč měsíčně a práce, kterou mám, ta nestojí za nic. Sedím v autobazaru, o autech nevím absolutně nic, takže tu moc platná nejsem. Snažím se najít si novou práci, ale v současné situaci a na Mostecku je to téměř nemožné. Vím, že mi asi neporadíte, ale potřebovala jsem někomu napsat své problémy.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Jitko, je prima, že už víte, že před problémy nemá smysl utíkat :). Důležité pro vás je, nemít pocit, že vše je K.O. Je třeba svou životní situaci přijmout, vidět to dobré a hledat a vidět prostor pro rozvoj. Co nového se chcete naučit, po jakém typu práce je na trhu poptávka… a nemusí být něco tak složité, jak se zprvů zdá … třeba něco z toho začít dělat na vedlejšák. Podle stypu psaní jste žena chytrá – můžete se učit nové věci… můžete rozšířit svoji kvalifikaci – fakt není pozdě… Držím palce