anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den nak nerada otom mluvim ale musim znat od jineho cloveka nazor.ja s pritelem jsme spolu patym rokem mame se velmi radi a prejeme si uz dlouho mimmi a nedarilo jenze jeden vecer kdyz jsem sla od kamaradek v priopilem stavu vyuzil toho jedenchlap a zneuzil me a pak jsem se dozvedela ze jsem tehotna ated jsem nevedela estli sito mam nechat co kdyz jeto toho nebo toho uz jsem jednou samovolne potratila tak jsem mela strach i jit naten potrar nevim za dva tydny mam termin porodu pritel nic nevi akorat ve slabe chvilce jsem mu rekla ze me zneuzili.mam strasny strach a depky.diky za odpoved nebo spis naky nazor nebo neco takoveho

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Nikolko, zasloužila byste si opravdu psychologickou péči – škoda, že jste ji nevyhledala již v průběhu těhotenství, ale opravdu nikdy není pozdě. Situace pro ženu vnitřně opravdovou a citlivou jako vy, to není snadná situace a bylo by potřeba pocity a myšlenky urovnat. Doporučuji za tím účelem několik konzultací u psychoterapeuta. Důležité myšlenky: Děkuji za život, který skrze mne přišel, je to štěstí. Je-li to ze spermie jiného muže, přijímám/e to také jako dar, protože vlastní početí se nám nedařilo, bereme to jako dar a dítě vychováme jak nejlépe budeme umět. Držím palce a radujte se (co by za to jiné daly;))