anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, rád bych využil tento způsob komunikace. Bude asi nejlepší když začnu od začátku. Jedná se o partnerský problém.Pořád mne to hlodá v hlavě nemůžu se zbavit určitých myšlenek, má mysl se s tímto problémem nedokáže vyrovnat.Nevím co mám dělat, dělám rozhodnutí jako bych to nebyl já, říkám partnerce neuváženě věci za které se pak stydím. Před necelým rokem jsem se seznámil s mojí nynější partnerkou. Já byl z počátku vztahu velmi šťastný, bezstarostný a plný vizí do budoucna. Dnes ikdyž se všemožně snažím na to nemyslet, vždycky příjdou chvíle kdy jsem z toho všeho celý zničený. Zpočátku bylo vše jak má být, jenže její zhrzený byvalý přítel si na mne našel kontakt a informoval mne o způsobu jejich bývalého vztahu a její nedávné minulosti. Bohužel jsem udělal chybu a chtěl jsem si vše ověřit sám jestli je to pravda. Jednalo se o stránku sexuální.Bylo mi nazačeno že žila velmi zvláštním sexuálním partnerským životem. Abych to konkretizoval tak se jednalo o to že si zvali k sobě do partnerské postele, další osoby různeho pohlaví. Prostě provozovali sex ve třech či v párech.Moc jsem tomu nevěřil, ikdyž mi z počátku vztahu prozradila, že zkusila sex ve více lidech.Tuto informaci jsem však bral jako takový její sexuální experiment. Ovšem tahle nová informace mne dost zaskočila. Začal jsem si ověřovat informace. Zjistil jsem že na internetovém servu amatéři.cz má založený ůčet, kde ruzní lidé nabízejí své tělo, že fotky a její přeposlané zprávy co mi přišly nejsou zas až takový blábol jak jsem si zprvu myslel. Psala si tam s bývalým přítelem o tom že přiště si bude vybírat holku ona, o čtyřkách a já pomalu začal nabírat přesvědčení že je to pravda. Když jsem se ji zeptal na její ůčet na internetu tak zprvu dělala že o ničem neví. Ale posléze, když jsem ji ho ukázal, šla s pravdou ven. Řekla že to má na komunikování s přáteli, takový pro mne velmi zvláštní chat.Jakými přáteli? ,lidmi kteří mají založený komunikační servr ""pár hledá pár", jezdí po akcích kde se dějou věci o kterých nechci ani slyšet. Když jsem řekl dobrá ať se přihlásí a ukáže mi tu přátelskou komunikaci tak zničeho nic zapomněla heslo, ikdyž tam byla nedávno připojena. To mne velmi zaskočilo a beru to začátek mého duševního rozpoložení. Od této chvíle se ve mně všechno zlomilo. Co předemnou tají? Proč chodila na takové stránky ikdyž jsme byly spolu a podle ní ji nic nechybělo? Možná se moc ptám, nechci odpověď na tyhle otázky, chci pouze poradit jak se toho zvláštního pocitu zbavit a ať se na ni dívám pohledem tak jako dřív. Taky mne trápí, že hlavní příčina jejího rozchodu s bývalým přítelem byla jeho nevole založit rodinu. A mne hlodá myšlenka pokud by si ji založily, ji by nevadilo založit rodinu do takového vztahu? Jaké má ona tím pádem morální hodnoty vychovávat dítě v takovém prostředí? Vím možná se člověk mění přehodnocuje své hodnoty ale jaká je záruka, že mu po tom všem znovu nezatouží. Mne to velmi mrzí, kéž bych se tohle nikdy nedozvěděl, svět by byl pro mne hned veselejší o opět plný plánů do budoucna. Děkuji moc za každou radu

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milý Luboši, vaše partnerka měla bývalého přítele ráda, asi si v mnohém vyhovovali a proto s ním chtěla mít rodinu. On odmítl a její přirozená touha po rodině ji odvedla pryč od bývalého přítele. Odvedla ji od této asociální normy. Jinak nevím, o jakých morálních hodnotách mluvíte. O způsobu sexuálního života by bylo dobré, abyste hovořili a oboustraně si ujasnili, co je pro koho přijatelné (a nebyli neupřímně liberální ani konzervativní). Kdybyste dokázali společně navštívit v té věci terapeuta, který by váš dialog moderoval, nebylo by to od věci. Držím palce.