anonym Personál zeptal se před 15 roky
dobry den,chtela bych se poradit.jsem s pritelem uz tri roky,mame spolu 18mesic.kluka.mam jeste 3 a pul letou holku z minuleho vztahu.milujeme se,rozumime si,vsechno v rodine funguje,akorat ja posledni rok nejak nemam chut k sexu,nemam naladu se s nim milovat.porad me premluva,kdyz se me snazi vzrusit,vadi mi nektere doteky nebo ze se me vubec dotyka na genitaliich.nekdy ho odreknu,nekdy me to tak nastve,ze ho posilam nekam,urazi se.me je 28let,on je o 11let starsi,myslim si,ze vek.rozdilem to neni.jsem na matersky,on chodi do prace,jinak je vse v poradku.taky beru antikoncepci,pry ma na to taky vliv.miluju ho,jsem s nim stastna,a nevim jak to mam vyresit.neni romantik,zvykla sem si.ale sem tam po nem chci,aby udelal neco romantickeho,ze me to treba naladi.dekuji za odpoved.nashledanou.preju hezky den.s pozdravem Jana

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Jano, co je příčinou poklu sexuálního zájmu, nevím. Vím, že můžete být docela unavená péčí o děti a domácnost, bylo by dobré zajistit si hlídání třeba na víkend nebo alespon na večer a udělat si hezký čas ve dvou. Samozřejmě, že partner by se měl učit vyjít partnerce vstříc a je jeho povinností akceptovat ne. S antikoncepcí máte pravdu, ve své praxi jsem se setkala, jak nevhodná antikoncepce opravdu málem zničila manželství – po vysazení a pak nalezením jiné se sexuální apetence vrátila.