anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. Nedávno jsem si udělala kurz na prodej jistého domácího produktu. Náplní práce bude objíždět domácnosti dle kontaktů které budu mít k dispozici a prodat klientům svůj produkt. Jde o jeho předvedení a samozřejmě popis jeho výhod, prostě jak se říká okecat to. Ani nevím proč jsem do toho šla, snad jen kvůli slibovanému výdělku. Neumím totiž mluvit před lidmi, nevím co říct, zapomínám slova, přeřeknu se, nejsem vtipná, bojím se, že to nebudu umět správně prodat a jen se ztrapním. Těžko zvládnu nějaký rychlokurz správného prodejce, první návštěvu mám totiž již příští týden. Byla bych vděčná za rady alespoň pro začátek, jak toto překonat, než do toho přijdu. Velmi děkuji, Jarmila.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Jarmilo, sama tušíte, že psychoterapie kombinovaná s koučinkem by byla pro vás vhodná. Jarmilo, je fajn, že jste se rozhodla dělat něco nového, něco nově. Vemte to jako výzvu ke společenské zkušenosti a taky jako hru. Nemůže se stát nic horšího, že neprodáte. Důležité je vytvořit příjemnou atmosféru pro všechny zůčastněné, to doporučuji mít na mysli v první řadě. Řekněte sobě i svému tělu: "Jdu na návštěvu mmj. si popovídat o oblaasti týkající se produktu a mohu jim říci zajímavosti o produktu, který nevědí." Pak doporučuji konzultace, trénink (můžete i u mne) a četbu s tréninkem např.kniha Prodej problémovým zákazníkům(dobré náměty). Držím palce