anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, prosím o malou radu.Dnes jsem byla u lékaře s téměř dení práznotou a unavou s myšlenkou zbytečného života.Postupně se to táhne pul rok.Mám super manžela a syna a nedokážu jím dát nic,protože sama v sobě cítim nicotu a nenávist k sobě za svou neschopnost. Muj věk je 38let. Dostala jsem lék mirtazapin sandoz-30g.Nespím nejhuř tak prosím jsou tyto léky vhodné na muj stav? Nemám potřebu žádného sexu a nic mně nedělá radost.Cítím se nepříjemně a plačtivě .Pan doktor se semnou nijak nebavil,vše proběhlo v rychlosti.Já Vám zatím děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá V, psychiatr není psychoterapeut. Psychiatr je lékař, zabývá se chémií těla a proto předepisuje léky – v oblasti psychoterapie a spychosomatiky nebývá vzdělán a současný systém zdravotnictví psychoterapii téměř nehradí (ani jinde na světě nebývá mnoho hrazena pojištovnou). Nalezení optimálního léku nemusí být ihned (v této oblasti je běžné zkoušení) Je potřeba naučit se mít ráda taková, jaká jste, vysílejte k sobě lásku před zrcadlem. Hledejte i jiné řešení než psychofarmaka. Jste-li z okolí, bylo by dobré se objednat.