Dobrý den, mám orblém a nevím jak ho mám vyřešit.Týká se to mého života nic hrozného se neděje,jen mě netěší a nebaví.Každou chvíli mě přepadají myšlenky na smrt?jaké by to bylo mít klid a umřít.Nemůžu se toho zbavit,v noci kvuli tomu nespím,někdy ani nejím a představím si že když nebudu jíst tak bude konečně konec.co mám tedy dělat?

Milá Májo, bylo by fajn, kdyby jsi si urovnala vztah k životu – žít, to je jak povinnost, tak může být i radost … někdy může být náročný, ale bojovníkům dává prožít sílu i radost. Kdyby jsi si chtěla přijít popovídat, o otázkách života a smrti, můžeme se domluvit na termínu. Jestli to máš ke mně skutečně daleko, nalezni ve svém okolí někoho, kdo otázky života a smrti řeší… mohou to být např. lidé kolem čajovny… sleduj plakátky, knihy… Najdi si třeba časopis Regenerace – i tam tě může něco inspirovat… Hledej informace a vol život!