anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, je mi 26 let, jsem 2 roky vdaná. Myslela jsem, že jsem v manželství spokojená. Poslední dobou ale začínám na manžela žárlit. On změnil zaměstnání a má hodně nových kamarádů a kamarádek. Problém je zejména v tom, že když spolu někam jdeme, on se baví s kdekým a já mám pocit osamělosti a bezvýznamnosti, protože jeho kamarádi nejsou mými kamarády, neboť já pracuji o 20 km dál. On ani nepovažuje za nutnost mě s nimi seznamovat. Končí to tedy tak, že téměř každý víkend jsem na něho naštvaná. I když jsem mu to řekla, stále se nelepší. Raději odmítám s ním někam chodit, ale na druhou stranu když zůstanu doma, zase mě strašně žere svědomí, že nevím, co kde provádí a po příchodu domů ho začnu podezírat. Nikdy předtím sem takto nežárlila. Pořád mám takový pocit, že si s každým jiným má povídat víc než se mnou. Vím, že už je otrávený z té mé náladovosti. Můžu s tou žárlivostí něco dělat? Největší problém je asi v tom, že mu nebudu na 100% důvěřovat, neboť jsem ho nedávno nachytala že mi lhal. Sice to byla jenom taková pitomost, ale mám strach, že mu potom nemůžu věřit v ničem. Děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Radko, samozřejmě, že žárlit je zbytečnost, protže bud s námi druhý chce být a bude, nebo ho neudržíme ani párem volů – to za 1. a za druhé je třeba zvážit, zda se jedná pouze o žárlivost – když vás nepředstaví a nepostará se o vás v pro vás cizí společnosti ani trochu, je to od něj nehezké, nepartnerské jednání. Ani lhaní v maličkosti není hezké… Spíše mi to připadá jako náročné období, kdy se vám rozkrývá pravda o člověku, kterého jste si vzala. Nenechte se zavléci do jeho mocenské hry, nenechte se vytočit a zařidte se podle sebe… Rekla jste, nedbá – vyvodte z toho jasné důsledky… Držím palce (samozřejmě, že se můžete se objednat)