anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den,jsem 15 let vdaná,mám 2 děti.Manžel nemá potřebu dávat mi najevo své city,hladit mě.Na prvním místě jsou především děti a někde vzadu pokulhávám já.Vyústilo to v to,že jsem si našla přítele,svobodného.Choval se ke mě jako ke královně,dárky,něha…Říkal,že počká pár let až se rozvedu,kvůli dětem /jsou celkem malé /jsem se nechtěla rozvádět hned.Po roce něčeho úchvatného mi sdělil,že někoho má a to dost necitlivou formou.Říká,že se mnou bude dál v kontaktu,klidně,že bude i sex,ale líbat a hladit mě už nebude.Miluje prý jinou slečnu,já můžu být jeho milenkou.Zhroutil se mi svět,já mu věřila.Jsem úplně na dně,co dělat?Jednu chvíli mě napadaly i černé myšlenky.Moc děkuji za odpověď Petra

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Petro, jj – cesta za láskou na tomto světě není nic jednoduchého. Nevím, proč ji lidé vědomě nerozvíjejí… A tak člověk zjistí, že co si člověk nedá, to nemá ;). Takže je potřeba naučit se hladit srdíčko, plnit ho proudem lásky, sebelásky. Srdce naplněné láskou neočekává a neutíká pryč z našeho hrudníku. Ze zkušenosti mohu říci, že to učím mnoho klientů. Nechcete se to taky naučit? – to přes net nezvládnem. A hlavně nezoufejte – máte kolem sebe děti a manžela a život…:) Pečujte o sebe.