tetanie-uzkosti

Iva zeptal se před 2 roky

Dobrý den, od porodu jsem 2 roky a 8 měsíců, byla mi zjištěna neurologem tetanie. Dostala jsem magnosolv, který beru 3x týdně. Chodím co 14 dnů na injekční hořčík. Dostala jsem na dlouhodobou nespavost Triticco 75 mg. Beru měsíc. Se spaním nemám už žádný problém. Ale pořád mi cuká ve víčku, cítím sevřené svaly a v noci mi brní horní končetiny, neustále cítím neklid a bolí mě hrozně páteř. Vždy mi po injekci hořčíku bolest páteře odezněla a cítila se klidně. Od doby, co beru Triticco mi hořčík nezabírá a jsem pořád vnitřně nervózní. Prosím o radu, co s tím?

1 Odpovědi
Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 2 roky

Milá Ivo,
zkoušejte, co vás bude v péči o duši bavit. MOžná je na čase věnovat se meditaci, léčebné meditaci…  Udělejte vnitřní introspekci, s čím souvisí vnitřní nervozita…. hluboce potlačené potřeby… touhy… ?

Hledejte a nacházejte informace o člověku, o těle i emocích v těle…

Držím palce.

Potřebujete více pomoci?

Po internetu poskytuji všeobecné informace. Při osobní konzultaci jsou informace k Vaší osobě zcela konkrétní. Potřebujete-li dohovořit osobní konzultaci nebo online konzultaci s psychologem, neváhejte mne kontaktovat.


Vlastní dotaz

Vlastní dotaz můžete položit v mé online poradně. Přečtěte si přečtěte pár bodů, co tam uvádím ... ať máme podobná očekávání. Pokud chcete odpověď nebo konzultaci na míru, neváhejte mne kontaktovat.