vysazeni-antikoncepce

Lukáš Hrubý zeptal se před 2 roky

Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o pomoc. S partnerkou jsme spolu 4 roky a měli jsme naprosto bezproblémový vztah v průběhu srpna vysadila antikoncepci s tím, že jsme plánovali rodinu. Ze začátku bylo vše v pohodě plná energie menstruaci měla teď jí poslední dva měsíce nemá a těhotná není. V půlce listopadu mi z ničeho nic oznámila, že se cítí vyhořelá do ničeho nemá chuť nic jí nebaví má stavy, kdy mě chce opustit je náladová chladná bez emocí taková nikdy nebyla teď je ve fázi, že o dítěti nechce ani slyšet a je to pro ní sprosté slovo neustále mi říká, že má pocit jak když je v kleci a něco se od ní očekává apod. také velice špatně snáší toto Covid období ke velice aktivní. Gynekoložka jí řekla, že za její stav může vysazení HA, kterou užívala dlouhodobě a v tuto chvíli pro ní nic udělat nemůže a musí se s tím poprat sama. Už jsem zoufalý a nevím co mám dělat ztratit jí nechci, ale je to naprosto jiný člověk než před měsícem. Na začátku jsem si myslel, že v tom je nevěra, ale tu jsem 100% vyloučil. Děkuji za pomoc Hrubý.

Potřebujete více pomoci?

Po internetu poskytuji všeobecné informace. Při osobní konzultaci jsou informace k Vaší osobě zcela konkrétní. Potřebujete-li dohovořit osobní konzultaci nebo online konzultaci s psychologem, neváhejte mne kontaktovat.


Vlastní dotaz

Vlastní dotaz můžete položit v mé online poradně. Přečtěte si přečtěte pár bodů, co tam uvádím ... ať máme podobná očekávání. Pokud chcete odpověď nebo konzultaci na míru, neváhejte mne kontaktovat.