Dobrý den, Mám dotaz ohledně tohoto:Jsem nemocná a týden a jeden den jsem doma a jsem s rodinou.Zítra mám jít do školy a je mi z toho na nic,tím myslím že jsem nesvá,mám ze všeho strach ze špatných známek , že pujdu k tabuli , že něco nepochopím či zkazím a podobně.Chce se mi plakat je mi ze všeho zle.A proto prosím o odbornou radu. … Děkuji předem

Milá Lucko, jakou odbornou radu čekáš emailem. Mohu doporučit, aby jsi se vydala na cestu práce svým smutkem i strachem – léčebná meditace bývá v té věci fajn https://rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html, urovnat myšlenky např. s knihou: http://www.zbozi.cz/vyrobek/uvedom-si-svuj-strach-a-prekonej-ho/?q=%20uv%C4%9Bdom%20si%20sv%C5%AFj%20strach%20a%20p%C5%99ekonej%20ho Pocit bezpečí je něco, co patří k tobě a je nezávislé na světě kolem, pokud je to jinak, je třeba naučit se to a to touto cestou moc naučit nejde. Obecně: Ohrožuje tě špatná známka na životě? Nikoliv. Dokonce ani tvé zdraví neohrožuje. Tak o co jde? Držím palce.