anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, mám partnera kterého miluji a nechtěla bych ho ztratit kvůli svému výbuchu vzteku. Někdy mi stačí velmi málo, stačí jen nějaká hloupost a já vybouchnu a nedokážu svůj vztek ovládnout. Dokážu se rozčílit až do nepříčetna a pořád dokola jen mluvím a mluvím. Většinou jsou to jen samé výčitky a hlavně abych mu v té chvíli co nejvíc ublížila. V tu chvíli mám v sobě hrozně moc vzteku a nedokážu se ovládnout. V tu danou chvíli nic nedokážu řešit v klidu. Jsem z toho nešťastná a nevím co s tím mám dělat. Prosím poradíte mi? Předem vám moc děkuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Majčo, pokuste se, prosím, v sobě ukotvit: "Z MYCH UST NIKDY NEVYJDOU SLOVA, KTERÁ BY UBLÍŽILA. TO JE MOJE ROZHODNUTÍ, KTERÉ BUDE PLATIT I TEHDY, KDYŽ BUDU NAŠTVANÁ A I KDYŽ BUDU MÍT POCIT, ŽE MI NĚKDO UBLÍŽIL, PROTOŽE VÍM, ŽE ZLO PLODÍ JEN ZLO." Tak to je začátek, to si zapište do celého vědomí, do včech buněk. Třeba stokrát do deníčku a na domácí nástěnku. Pak je další krok, jak pracovat se svým vztekem, poznat, k čemu všemu se váže… k tomu je dobrá např.:https://rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html – taky knihy, jejichž téma je práce s emocemi. Pohledejte v knihkupectví, knihovně… objednejte se a spolupracujte s psychoterapeutem… Můžete se seznámit i s https://rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html – i když tam není uvedeno, i vaše téma je tak možné řešit. Držím palce – cíl stojí za to :)