anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobry den.. Je mi 26let. Tri a pul roku..lasky uzasu..a nakonec..Uz jsem to poznal..nejhorsi dny meho zivota..mam ji moc rad.a uz ji to nikdy nereknu..opravdu miluji ale uz je pozde..sam se musim rohodnout protoze je nemocna trochu na hlavu musi met stalou peci..myslel jsem si ze to prekona a ne, zroutila..a uz me nechce videt..protoze jsem si rekl o deti a ona nemuze met..a adoptovat take ne..je to hrozny ale i presto ji mam rad..ale nemuzu se oni starat, sam nevim co chcu od sebe a postarat se o sebe a o oni…? mam se rozhodnout starat se oni a vse stratit a nebo stratit lasku a byt ,,statny,, bez ni..najit si normalni holku, vsichni rikaj abych si nasel jinou..nenohu zapomenout tolik let..co vsechno jsme zazily..vyrostl jsem na statku vsechno bych stratil rodice praci a vse, co mam rad..ale ju mam take rad…co delat..je to konec.. spise rici zbohem..lasko vratim se ale nevim kdy..diky..

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milý Mirku, z Vašeho psaní je cítit velká bolest. Nezbývá než tu bolest vědomě přijmout, přijmout, že to nemůže být jinak a uzdravit srdce. Láska k té ženě může zůstat ve vašem srdci jako příjemný pocit, ale srdce musí být vaše celé, připravené přijmout do života dívku, se kterou budete moci žít Lásku. Mirku, přijměte, prosím, že to je vaše životní ztráta, že ji přijímáte a vědomě regenerujete po ní. Čím poctivěji toto uděláte, tím štastnější můžete být v jiném vztahu s dívkou. Kdybyste měl chut proces podpořit léčebnou meditací, což právě v hojení srdce bývá efektivní https://rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html – ozvěte se. Držím palce.