anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, už je to par mesicu co mam docela dost silne neschody s otcem a vyhazuje me z baraku a mame vystupy po kterych se klepu, a dost silnym zpusobem mi davaji najevo že jsem na obtiž a vyhazuji me i protože jsem nesehnala praci,Pred tydnem jsem mela vystup s bratrem kdy tata nebyl,bratr me napadl slovne a vystartoval na me s pomlazkou tz velikonoc a odnesla to i moje kočička malem ji ublizil chtel ji napadnout ale ja jsem se mu postavila protože jse m nemohla dopustit aby kvuli hysteraku že mel prevrzenej kybl,to odneslo nebohy zviratko,vyvazla jsem s lehcim skrabancem zacal na me hsytericky utocit a kopat do vseho okolo sebe jecet na me nadavat my a vyhazovat me z baraku,myslel si že se vyrovna tatovi,kdyyby tam nevlitla mamka asi by jsme se pobily:( jenže po tom vytupu jsem se slozila,pri pomysleni na tu udalost nebo baveni se o rodine nebo o tom co se stalo brecim klepu se strachy a trpim pocity uzkosti a nemužu poradne spat-CHtela jsem se zeptat co mam delat aby se to zlepsilo hlavne moje psychikadekuji uza odpoved

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Kitty, z takového prostředí je lepší odejít. Chápu, že to asi ted není možné, ale popustte si fantazii – hledat práci mimo domov, spolubydlení s kamarády nebo pro začátek ubytovna…(babičky?) Pro přežití – izolujte se co nejlépe psychicky, stáhněte se ze vztahu s těmi, kteří se k vám nechovají hezky. Budte doma co nejméně a osamostatněte se, co nejrychleji – přeci vás nedostanou ;). I pro Vás by byla vhodná léčebná meditace https://rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html, uzdravují se emoční zranění… Držím palce.