anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, jsou chvíle, kdy se necítím psychicky úplně v pořádku. Mám problém se v sobě vyznat, občas nevím proč tyto stavy přicházejí a ráda bych to zjistila.. PoradilAAA byste mi,,, prosím, nějaký druh terapie, která zjistí "co mám v hlavě", jaká je hlavní příčina těchto stavů? Myslím si, že terapie založená na mém vědomém výkladu pocitů nebo událostí by nebyla ideální volbou- mám vsugerované přetvařování, které občas ovlivňuje i mé vlastní vnímaní důvodu těchto stavů.. Začínám vážně přemýšlet o hypnóze, co si myslíte o tomto způsobu? Děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Marry, hypnotizovaný předává svou vůli/zodpovědnost za tvoření vlastní osobnosti někomu jinému a to nepovažuji pro vývoj osobnosti za dobré. Nenaučí vás to vlastnímu aktivnímu sebepoznávání a sebepráci. Takže z tohoto úhlu pohledu mohu doporučit terapie, kde budete aktivní ve vlastním sebepoznávání – dovolte přistoupit ke svému sebepoznávání jako ke hře, která vás bude bavit – např.: arteterapie – třeba souvislý cyklus. Taky může být užitečná spolupráce s psychologem na individuální psychoterapii se zařazením https://rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html . Počítejte s tím, že sebepoznání je práce a vyžaduje čas, vytrvalost odvahu, otevřenost, aktivitu… Držím palce