anonym Personál zeptal se před 14 roky
Po smrti mé leté dcery jsem začala pravidelně konzumovat alkohol. Mám ještě další děti, starám se o ně myslím dobře, jsou u nás děti sousedů a jsou u nás rády. Myslím, že nezanedbávám rodinu, ani práci, ani děti. Každý den ale konzumuji, když příjdu domů z práce, alkohol. 6 piv., o víkendu i více. Jak přestat? Mám deprese a takto zmizí, ale jen do rána.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Famo, je dobře, že si začínáte problém uvědomovat… pít alkohol kvůli tomu, aby se člověk cítil lépe je skutečně nebezpečné… Nerozumím tomu, že pro Vás (a některé další lidi) je přijatelnější udržovat hladinku alkoholu v krvi než si dojít pro antidepresíva… konzumace alkoholu skutečně přináší více potíží tělu, osobnosti i sociálním vztahů než antidepresíva – tak tímto doporučuji začít… Pak doporučuji rozhodnout se pro zpracování této tragedie cestou psychologickou – individuální psychoterapie s https://rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html . Držím palce a přeji sílu k rozhodnutí stát v životě s otevřenýma očima a v plné síle…