Dobrý den, dva roky jsem chodila s přítelem, měli jsme společné zájmy, trávili jsme spolu spoustu času, u nich doma jsem byla skoro pořád, pracuju vedle jeho domu. Po dvou letech mi napsal, že už o mě nestojí a tím to skončilo. Nebere telefony, neodepisuje, ignoruje mě. Nechce se sejít, nechce nic vysvětlit. Dokonce si našel novou přítelkyni. Strašně moc ho pořád miluju, už je měsíc po rozchodu a já každou noc brečím, mám hnusné sny, přes den nemůžu normálně existovat. Všude kolem ho vidím, nejde zapomenout. Byla jsem i s kamarády a na akci ale nic nepomáhá.Dluží mi ještě peníze a ty nechce vrátit, dokonce lže že je v zahraničí aby mě nemusel vidět. Jsem hodně přecitlivělá a ze všeho si něco dělám. Teď mám pořád deprese, že jsem k ničemu a najednou ten život za to nestojí. Jak se mám zbavit deprese a začít odznova?

Milá Niky, chápu, že to bolí, rozchody beze slova jsou náročné, jakoby zůstalo něco nedořečeno, vztah se ukončuje obtížněji, ale pro vás je nutné přijmout konec – doporučuji https://rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html, a v té souvislosti prožijte na všech úrovních: "miluju tě – miluješ mne – miluji se; odpouštím ti – odpouštíš mi (i to, že se mnou nemluvíš, že mne nechceš) – odpouštím si; žehnám ti – žehnáš mi – žehnám si; a propouštím tě ze srdce, hlavy, sexuální touhy …" Pokud budete chtít, můžeme se sejít a probrat vše konkrétněji a narovnat lépe vaši životní energii, ozvěte se.