anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, nejprve bych Vám ráda poděkovala, že provozujete tuto poradnu, funguje ,jako malý návod na to, jak si člověk nejlépe pomůže sám a tak to má být :) Nechci Vás zahlcovat, takže bych to vzala stručně. Je mi 24 let a provází mě trochu negativní vztah k mužům, i když byla z mé strany redukována na minimum pořád cítím jakousi nejistotu, nikdy jsem nepoznala svého otce a byli doby, kdy hodně chyběl, v pubertě mi chybějícího tátu kompenzoval jeden rodinný známý, který pochopil a částečně mi ukázal ,jak se orientovat v mužském světě, zároveň jsem si prošla obdobím, kdy máma měla přítele, který byl alkoholik a na tohle období nevzpomínám moc ráda. Bohužel mi tyhle dvě situace dost komplikují vztahy s muži. S bývalým přítelem jsem se občas měnila v hysterku, protože jsem mu nedokázala důvěřovat, nyní mám nového přítele a snažím se tyto stavy trochu regulovat. A taky jsem jedna z těch co tíhnou ke starším mužům, ale spíše platonicky, protože fyzicky mám samozřejmě ráda muže podobného věku, což se trochu vylučuje :) a tak prosím o radu, nějaké články, knížky, jak se vyrovnat s tím , když chybí otec a žena má trochu negativní vztah k mužům. Za odpověď předem děkuji :)

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Addal, děkuji za důvěru. Žádná kniha mne nenapadá, to neznamená, že neexistuje. Napíšu několik principů: 1. napsat si, uvědomit si, jak muži zklamali, ublížili… 2. své zranění ošetřit – i na úrovni srdce 3. odpustit a propustit 4. předsavit si ideálního otce, boha a od něj prožít hluboké přijetí a tím naplnit svou duši i tělo – po naplnění se, poděkovat a jít do světa a vnímat mladé prima muže, kteří k vám přicházejí jako partnerce… Když budete v té věci chtít napomoci, ozvěte se. (https://rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html https://rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html ) Přeji vše dobré.