anonym Personál zeptal se před 11 roky
Dobrý den, jsem půl roku vdaná a můj manžel si opět začal psát s jinými ženami, když jsem to zjistila poprvé, měli jsme asi měsíc do svatby, chtěla jsem jí zrušit, ale on mě ujistil, že s tím přestane, vydrželo mu to půl roku, než opět začal, není to jen nevinné psaní, chce se ukazovat přes kameru, většinou se to odehrává, když jsem v práci, když jsem s ním o tom mluvila, řekl že to nic neznamená a že jsou to jen slova a že to tak nemyslí, dost mi tím ubližuje a já mu už zase nevěřím, podezírám ho kdykoli někam jede, co když nezůstane jenom u toho a nakonec se s nimi začne scházet,doposud jsem si myslela, že máme krásný vztah, ale asi jsem se spletla, ptala jsem se ho jestli mu něco v našem vztahu chybí, řekl že ne, nevím jak dál… nechci mu donekonečna odpouštět a trápit se, máte pro mě nějakou radu, co s tím? předem děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 11 roky
Milá Helo, patrně se jedná o to, že váš muž je otrokem sexuálního pudu, je závislý… patrně mu to ani nedochází… Pro vás je třeba, abyste to nebrala osobně, to co dělá, nemá nic společného s tím, jaká jste…. Jak dál? Navrhnout společnou návštěvu v manželské poradně (https://rovena.info/manzelska-poradna-praha-nymburk.html)? Dívejte se na to, co vám vztah dává… a pak na druhou misku vah položte to, co vám vadí… je na vás, jak vyhodnotíte bilanci a pokračování manželství.