Dobrý den je mi 43 let a mé ženě 33 let.Momentálně řešíme neřešitelný problém.Manželka po 15 letech manželství oznámila že ke mě již nic necítí a chce odjet zpátky na Slovensko.Jelikož máme dvě děti (11,9,)kteří na Slovensko odmítají odjet.Manželka tvrdí že jim nechce ublížit a mě také ne.Všemu předcházela návštěva u setry v Prešově.Vrátila se ale úplně jiný člověk,nekomunikovala atd zklamaná apod.Poté se rozbrečela a oznámila že dál již nemůže a že ke mě nic necítí ale neví co stím má dělat.Je úplně bezradná a le trvá si na svém že chce ukončit poměr.Jsem z toho v šoku a zoufalý.Snažil jsem ji nabídnout jakoukoli pomoc ale stále odmítá a trvá na svém.Nemůže si prý poručit nebo nechce již si to rozmyslet.nevím jak to mám vůbec řešit prosím o Vaši radu.Zkoušel jsem úplně vše ale marně,nepropustná zeď.Pak řekne že neví proč to tak je??? děkuju Vám za Vaši odpověď.pepe

Milý Pepi, když nechce, je třeba to respektovat. o dotaz níže najdete odkazy na různé užitečné aktivity i pro jednotlivce, můžete se také zastavit… Obecně: je třeba se s rozchodem smířit https://rovena.info/jak-se-vyrovnat-s-rozchodem.html , promyslet další kroky ohledně bydlení, péče o děti – bližší info telefonicky nebo osobně. Vhodné by bylo, abyste všichni zůstali v blízkosti a děti měly oba rodiče v blízkosti. Nezoufejte, vězte, že život pokračuje, naučte se o své srdce starat, aby bylo psychicky uzdravené a lásce otevřené… Držím palce.