Dobrý den p.Psycholožko je mi 29let, a obracím se na vás jestli byste mi mohla nějak pomoct poradit ve vztahů, který mam 8let se slečnou která je mladší než já je jí 23let, je velmi užasná báječná krásná ,a z celého srdce jí miluju udělal bych proní vše na světě je to moje štěstí a taký moje životní láska, za kterou bych položil i život, ale problém je ten že poslední dobou mí nenapíše nic pěkného ani jí nechybím, ani se na mě netěší jak já na ní , snažím se jí brát všude kam si řekne podnikat spolů vše krásné ale i tak pořád má něco, a řekla mi že kvůlí své naladě mi nebere telefon, ani sms, nenapíše ,nechci jí ztratit bez zní můj život nemá cenu a ani smysl, vím že zní dost zavislé ,na ní ale jen chci aby byla štastná to vše a taky ma problém stím že málo jím nemůžu spát ,spím jen 5h denně to vše, někdy i míň,,ale z čeho mam největší obavy a strach je že ,jí ztratím, už nevím jak se mam snažít a co jí nabídnout,,přemyšlěl jsem že bych odjel a neozval se aby jsem zjistíl jestly si mě stále po těch letech váží a cenní, , tohle je jen málo stoho co mě štve a trápí snad mi pomůžete a poradíte, už nevím jak dál snažím se vždy zachovat se psychycký normálně ,aby jsem nepřemyšlel nad kravinama, jako ti ostatní lidí,než ukončíly sebe , nejsem ten typ člověka co takhle přemyšlí myšlenkama, ale chci být jen štastný to vše ,

Milý Al., cítím s vámi bolest i strach asi i zoufalství. Cituji pí. Blechovou: "Opět budou všechny duše, které přijdou, zkoušeny, zda si zachovají své tvoření nebo podlehnou nástrahám vztahu. Proto to v současné době tolik lidí od sebe oddělilo, aby se přes pouto s druhým nemuseli znovu rodit do utrpení. Pokud jste na někom závislí, musíte si s ním odžít mnoho životů, aby vás zbavil závislosti na sobě. Rány do srdce působí jako balzám, aby se srdce mohlo uzdravit a opět cítit sebe a ne druhé. Duše, které se již uzdravily, netouží po vztahu, nehledají v něm naplnění, ale ve své tvořivosti. Už jim nevadí, že jsou samy, necítí se samy…" protože tvoří. "Tvořivost přináší člověku radost, vztahy – očekávání a přes očekávání vzniká zklamání a skrze zklamání vzniká nepochopení učení – karmy. Duše, které již cítí srdce, již žijí tak, že se s druhými jen míjejí, už není pevná vazba a snaha mít toho druhého pod kontrolou. Nemají na to čas, když tvoří." Doporučuji, abyste se objednal na https://rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html . Držím palce a přeji vše dobré.