anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den. Ráda bych se zeptala, jak nejlépe se zbavit žárlivosti a jestli to dovede vůbec člověk sám nebo je spíše potřeba terapie a sezení. Je mi 25 let a momentálně jsem přišla už o druhého partnera pravě kvůli té žárlivosti. Podle toho co jsem vyčetla z vašich článků, jsem dost otravný žárlivec a myslím, že to mám i dědičné po otci, podle informací od mé mamky. Ráda bych žila spokojeným partnerským životem a nechci pořád bojovat sama se sebou a přesvědčovat samu sebe jestli mi partner náhodou nelže, zpochybňovat jeho slova a podobně. Svoji žárlivost si plně uvědomuji a i to, že pramení z nedostatku sebedůvěry, kterým určitě trpím. Jen prosím o radu, jak z toho úspěšně ven. Předem moc děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Jani, cítím, že se tématem zabýváte opravdově. Jen si nejsem jistá, že nečekáte na zázračnou radu či pilulku, která to vyřeší. Ta neexistuje. To, že získáváte náhled je důležitý krok. Jaké zvolíte další kroky, to je na Vás, mnohé můžete kombinovat. Pro začátek si zkuste vytvořit mantru z vět typu: Partner má právo dělat to, co potřebuje. Partner je svobodný a není na mém vodítku. Respektuji partnera ve všem, co dělá. Přeji mu to. https://rovena.info/zarlivost-a-jak-ji-lecit.html Přeji vše dobré.