Dobrý den. Vůbec nevím, jak začít, ale už delší dobu mě trápí hrozné deprese. Je mi 20 let, tudíž jsem mladá, jsem pěkná (chci tím říct, že nejsem ošklivá, mužům se líbím), studuji VŠ, mé výsledky ve škole jsou velmi dobré. Dříve jsem taková vůbec nebývala, ale co jsem si našla přítele o 9 let staršího, ten mi změnil život naruby. Změnila jsem absolutně své priority a pochopila hrozně moc věcí, ale také mi hodně ublížil. Teď už spolu nejsme a já se každý den doma užírám a brečím, nic mě nebaví, nemám na nic chuť, vždy si řeknu, proč něco dělat, jaký to má vůbec smysl. Snažím se chodit na výlety, ale chodím většinou sama, takže také jsem v depresích, jediné, co vím, že mě by mě bavilo je trávit čas s ním. Moje kamarádky mají přítele, takže se téměř nevídáme, nebo už se nebavíme (životní cesty nás rozdělily), nebo ze mě vysávají energii a já se po střetnutí s nimi cítím totálně vyčerpaná. Ať udělám cokoliv, nebaví mě to, ztrácím už naději ve všechno. Vůbec nevím,co s tím. Občas si zajdu do posilovny nebo nakupovat, prostě mezi lidi a to mi třeba na chvíli spraví náladu, když se se mnou nějací muži baví nebo tak. Nepřijdu si prostě zatracená. Předem děkuji za odpověď.

Milá Holly, podle všeho deprese na vás padá z chybění smyslu života a nedostatku lásky k sobě a k životu. Šla jste za láskou k muži a prožila zklamání z pomíjivosti a nedokonalosti lidské lásky… to se stává, je třeba milovat svou duši, která je krásná a učí se milovat nedokonalý svět. Možná vám to zní jako fráze, možná vám to připadá v tuto chvíli nerealizovatelné… i to chápu… hledejte, jak to udělat… čtěte, jděte na semináře… pojeďte s námi https://rovena.info/spolecny-vikend.html https://www.facebook.com/events/1023706237724764/?notif_t=plan_user_associated¬if_id=1469880321501467 Spolupracujte s psychologem… přijdte na meditaci na srdce . Jděte mezi lidi https://rovena.info/jak-se-seznamit.html