anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobry den pani Radano, Jak bojovat prijdu si jako v izolaci. Bude mi 31 let a nemam zadnou blizkou kamaradku. Vsichni se vetsinou odstehehovali nebo maji uz sve rodiny a pri kolobehu prace, domacnost nemaji cas. Dale bych se chtela zeptat nevite jak se seznamit v dnesni dobe? Zkousela jsem tri roky internet a narazila jsem vetsinou na muze s vadou psychickou mamanci, nizke sebevedomi. Zkousela jsem to i pres sve konicky plavani, prochazky, pes, cviceni a take nic. Zacinam propadat depresi, ze nestihnu najit vhodneho partnera a pote zalozit rodinu. Co by jste mi poradila? Dekuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Elenko, těžká záležitost v dnešní izolovanější společnosti. Vztahy jsou nejbezpečnější z přirozeného sociálního prostředí – že se znají i v sociálním kontextu – party od dětství, studií, zájmy, práce, rodina. Vidím, že jste vše zkoušela, tak je dobré vědět, že jste se snažila… že si nemůžete vyčítat pasivitu… Chápu, že vnímáte vnitřní tlak, přetlak, nenaplněnou touhu po založení partnerství a rodiny, zkuste si prožít větu: "I když nevím, zda se mi podaří založit rodinu, mám se ráda a přijímám se." Zkuste se naučit užívat v životě to, co přichází, vzít si z toho to dobré – příjemně strávené odpoledne se známým… vytvořte si kamarády… změnte "všechno nebo nic." na "přijímám s vděčností, co přichází." tím nemyslím, že máte vytvořit partnerský vztah s někým, s kým to nefunguje, jen si užít to, že máte s kým jít do kina, na výlet, že vám pomůže vymalovat… udělat si kamarády – https://rovena.info/jak-se-seznamit.html Taky doporučuji pečovat o svou psychiku, o svý psychoenergetický systém – i to může mít vliv na děe ve vašem životě – když budete mít chut, stavte se, probereme tyto věci konkrétněji osobně. Držím palce a nedejte se.