Dobrý den, chtěla bych poradit. (Předem se omlouvám za případné chyby v pravopisu). Trápí mě něco z minulosti. Rodiče mě mají sice rádi ale moc se mi nevěnovali a tak moje problémi přerůstali a já po večerech, když všichni spali brečela tiše do polštáře. Noc co noc. Ve škole jsem byla šikanována a to jak psychickým týráním tak i fyzickým týráním. Ztratila jsem veškeré sebevědomí, a nedokážu si najít žádnou kamarádku , protože se nedokážu bavit s lidmi ve svém věku (17). Do toho můj otec pil alkohol a věčně křičel a zatahoval mě do hádek a já tak neměla moc dětsví, jelikož jsem musela přemýšlet jako dospělá. Chodívala jsem do lesa kde jsem buď plakala a nebo nabírala sílu na další hrozný zážitek. V sedmé třídě jsem byla už tak unavená a v depresích že mi bylo všechno jedno. Každy den ve škole jsem snášela šikanu po škole prázdnost v pokoji a hraní karet sama proti sobě a nebo jak jsem již zmínila procházení v lese. Došlo to tak daleko že jsem vzala do rukou nůžky a dost se pořezala. Litovala jsem toho protože to moc štípalo. Ale pomohlo mi to v tu chvili od psychické bolesti. udělala jsem to pak už jen jednou ale jinak ne, už jsem se neřezala. Koukala jsem na 13 reasons why a tak hrozný život jako má ona nemám ale ani můj příběh by se neměl přehlédnout stejně tak i příběhy ostatních lidí. Vím že mají i jiní lidé problémy ale já nevím co dál. Brečím skoro pořád a rozbrečí mě skoro každá kravina. Hovořila jsem opromlémech již na základní škole s poradkyní ale ta mi jen řekla že by přestup na jinou školu byl ještě horší. Takže to vyšumělo do ticha. Usuzuju tedy že to je psychickou ujmou v dětsví ale nemám sebemenší tušení co s tím dělat a jak na sobě pracovat. Nemám se komu svěřit tak píši raději sem. Snad vám můj příběh aspoň trochu ukázal co prožívam a jak vše cítím. Hlavní je že jsem se již odhodlala to řešit. Předem děkuji za pomoc. Holkavproblému.

Milá dívko, někdy život nakládá moc bolesti. Zkusme důvěřovat tomu, že nenakládá více než uneseme. Další bod je, že léčí láska a základem lásky je sebeláska. Naučit se cítit lásku k té poraněné bytosti uvnitř. Určitě znáš lásku ke kotěti nebo štěneti, tak nějak to propojit. Můžeš se objednat – s tím mohu pomoci. MOhu následně pomoci i s postupným uzdravovaním z traumat… důležitá je i práce sama se sebou, vhodné je najít kontakty, které nebudou zranující, třeba v nějaké zájmové skupině. https://rovena.info/jak-se-vyrovnat-s-sikanou-z-detstvi.html