Dobrý den, Jmenuji se Jakub. Je mi 22. let a myslím že mám v sobě dlouhodobý problém. Nezvládám rozchody se svými partnerkami. Už je to měsíc po rozchodu s mou bejvalou přítelkyní. Byl jsem s ní 2 roky a byl to úžasný vztah. Ve všem jsme si rozuměli, nikdy nebyl problém který bysme nevyřešili a nebylo nic co bych pro ní neudělal. Jenže ted v létě se chytla jedné takové partičky a začal mě úplně ignorovat. Samozřejmě že si v té partě i našla jednoho kluka se kterým mě začala podvádět. V té době jsme spolu jeli do Chorvatska a já doufal že se to zlepší. Řekl jsem jí, že jsem schopnný jí tu nevěru odpustit, ale musí to okamžitě skončit s tím klukem, nepsat si s ním ani se s ním vídat. Když jsme se vraceli domů pořád mi říkala že miluje jen mě a že mě nechce ztratit. Doufal jsem že to bude nový začátek. O týden později jsem jí vzal do Prahy. Bylo to skvěli, ale pořád sem tak nějak cítil že tomu něco chybí. Několik dní po Praze mi napsala že jsme ztratili jiskru a že bude lepší když se rozejdeme. Po tom jsem zjistil že mě celou tu dobu lhala do očí a pořád mě podváděla…Víte Tohle už je 3 vztah se kterým se takhle trápím. Doslova mě to zabíjí. Trpím hroznými depresemi a nemůžu s tím nic dělat. Nějak jsem si uvědomil, že at byla jaká byla, byla to ta nejlepší holka kterou jsem měl. Do ted nechápu co se jí v hlavě stalo, že mi tohle začala dělat. Přátelé a rodina se mi snaží pomoci, ale už to vůbec nezabírá. Ztratil jsem motivaci do života a přestal jsem si sám sebe vážit. Tím že jsem byl zase nahrazen jiným klukem je pro mě potupa a připadám si jako nula.

Milý Kubo, už "chvíli" se vztahy zabývám a vím, že to, že se někdo s někým rozejde není o tom, že by ten jeden či druhý byl špatný…. je dobré vědět, že to není o tom, že bys byl špatný… je to o tom, že ex hledá jiskru, která je důležitá, ale také netrvá 100let, zatím si neumí vážit lásky, potřebuje poznat něco jiného, to ale není tvoje vina… Kubo a ty si neumíš vážit sebe… chápu, že to bolí, je třeba srdíčko opečovat, dát mu to, co potřebuje sám – lásku – jsi zdrojem, vysílačem a přijímačem v jednom… můžu tě naučit https://rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html Tvoje srdce potřebuje být na prvním místě. Taky si vem knihu: Miluj svůj život; Osobní síla. https://rovena.info/jak-se-vyrovnat-s-rozchodem.html Držím palce.